A můžeme hned předeslat, že se nakonec znovu setká se svou přítelkyní Polárkou. Ta je jedinou (žijící) ženskou postavou této epizody. Jak to bude dál, to už se český čtenář asi nikdy nedozví, protože další alba této série nevyšla. Pravděpodobně kvůli oprávněnému nezájmu čtenářů o málo povedený příběh.
Do třetího alba se scénáristovi Philippu Delabymu podařilo soustředit pěknou řádku málo stravitelných dějových zvratů. Co se stalo s ušlechtilým arabským koněm, který se coby mystický symbol zjevoval a mizel ve 2. dílu? Jak to, že pisatel dopisu, který přinesl holub proradnému "obchodníkovi", věděl, že tento muž potkal v osamělé pustině Polárku? Jak to, že na vrchol věže, které na str. 20 chybí většina schodů, vede náhle na str. 34 pohodlné a široké schodiště? Bylo skutečně běžné, že se ženy v polovině XII. století pyšnily tak enormními výstřihy, jaký v tomto dílu nosí Polárka? Koryto Loiry, o které se na str. 5 tvrdí, že je téměř vyschlá, vypadá na začátku příběhu na str. 3 plné vody. Na str. 42 je vpravo od zajatého krále prázdná zeď; o dvě stránky dále je tam náhle stolička, na které leží králův luk. Nic takového si ale král (viz str. 35) na lov nevzal.
Ač jsou tyto nelogičnosti způsobeny spěchem, malou pozorností nebo nedbalostí, nesvědčí o přílišném respektu ke čtenáři a vyvolávají dojem narychlo odbyté práce.
Kresba Luca Delisse je realisticky popisná a přehledná, nepřidává však žádný nový aspekt, žádné ozvláštnění poměrně zmatenému příběhu. Máme dojem, že kreslíř si záměrně nevytvořil žádný osobitý styl. Takže ani po této stránce nás "Polární hvězda" nemá čím upoutat.
Do třetího alba se scénáristovi Philippu Delabymu podařilo soustředit pěknou řádku málo stravitelných dějových zvratů. Co se stalo s ušlechtilým arabským koněm, který se coby mystický symbol zjevoval a mizel ve 2. dílu? Jak to, že pisatel dopisu, který přinesl holub proradnému "obchodníkovi", věděl, že tento muž potkal v osamělé pustině Polárku? Jak to, že na vrchol věže, které na str. 20 chybí většina schodů, vede náhle na str. 34 pohodlné a široké schodiště? Bylo skutečně běžné, že se ženy v polovině XII. století pyšnily tak enormními výstřihy, jaký v tomto dílu nosí Polárka? Koryto Loiry, o které se na str. 5 tvrdí, že je téměř vyschlá, vypadá na začátku příběhu na str. 3 plné vody. Na str. 42 je vpravo od zajatého krále prázdná zeď; o dvě stránky dále je tam náhle stolička, na které leží králův luk. Nic takového si ale král (viz str. 35) na lov nevzal.
Ač jsou tyto nelogičnosti způsobeny spěchem, malou pozorností nebo nedbalostí, nesvědčí o přílišném respektu ke čtenáři a vyvolávají dojem narychlo odbyté práce.
Kresba Luca Delisse je realisticky popisná a přehledná, nepřidává však žádný nový aspekt, žádné ozvláštnění poměrně zmatenému příběhu. Máme dojem, že kreslíř si záměrně nevytvořil žádný osobitý styl. Takže ani po této stránce nás "Polární hvězda" nemá čím upoutat.