V roce 1970 se hlásil na Střední výtvarnou školu do Uherského Hradiště a k přihlášce připojil i své kreslené seriály. Přijat samozřejmě nebyl a skončil na . učilišti. Tam spolu s kamarádem a pod vlivem Saudkovy Muriel a andělé tvořil improvizovaný komiks Agresoři z vesmíru. Během dvou let vzniklo jen osm stran, protože autory více zaměstnávalo natáčení amatérských filmů.
V roce 1973 se mu podařilo dostat na výtvarnou školu do Brna, na obor zabývající se animovaným filmem. Ten byl však po půl roce zrušen a přeorientován na design hraček, což už pro J. P. Krásného nebylo tolik zajímavé. Roku 1975 navštívil Prahu, kde se seznámil s bratry Saudkovými.
V letech 1976-82 studoval na Akademii výtvarných umění v Praze. Dostal se mu do rukou časopis Metal Hurlant a v něm práce Moebia, Cazy, Bilala či Druilleta, což v něm s plnou silou obnovilo zájem o komiks. Spolu s Martinem Němcem a dalšími výtvarníky založili výtvarnou skupinu „Civilizačních impulzivistů“. Jejich činnost, v níž komiks tvořil nezastupitelnou součást, vyústila v roce 1977 v samizdatové vydání dvou čísel komiksového magazínu Kombajn, do kterého svými stripy mimo J. P. Krásného a M. Němce přispěli A. Hachle, J. Bartl, V. Stočes, Čaroděj OZ a L. Páv. Vydání doprovázela utajená kolektivní výstava Hmyz v civilizaci.
V té době také psal pentalogii Epos o zemi Pé, kterou charakterizuje jako vlastně literárně pojatý komiks. Jedna kapitola tohoto románu vyšla v prvním čísle undergroundového časopisu Vokno v roce 1978.
V této době také nakreslil tři hororové příběhy pro jistý německý komiksový časopis. Spolupráce mu však nevyhovovala, ukončil ji tedy a soustředil se plně na tvorbu pro Kometu. Mimo výše uvedené nakreslil ještě severskou pohádku Troll a povídku Ladislava Klímy Strašidlo, ale Kometa zanikla, takže už nevyšly.
V roce 1992 publikoval v sobotní příloze deníku Prostor, ale i ten brzy zanikl, a tak z plánovaného delšího cyklu Geneze detektivky vyšly jen dva neúplné příběhy podle E. A. Poea a A. C. Doyla.
Od té doby se vzhledem k chybějícímu prostoru pro publikování komiksu nevěnuje, kreslí zejména knižní obálky.