Rodinné hodnoty jsou akční příběh, jenž se od prvních stránek řítí jako balvan svržený ze skály. Nevíme, proč se řítí a kam se řítí, a to ještě víc akceleruje dynamiku i napětí. Akce uspokojí každého milovníka ryzích komiksových příběhů. Tady je však (naštěstí) ještě něco navíc, co dělá Sin City výjimečným. Hlavním hrdinou nebo spíš vypravěčem je starý známý . Dwight, bývalý novinář a v poslední době člověk na šikmé ploše s permanentními problémy s policií, jehož jediní blízcí jsou jako žiletky ostré děvky ze Staré čtvrti… Dwight, vyvrženec řádné společnosti, ztracenec, člověk odmítající násilí, smrt; člověk zoufale se vyhýbající zabíjení, rytíř ve rzí a rozkladem poničené zbroji lpící na posledním zbytku lesku na svém pancíři. Nemá ho mnoho, ale přesto je odhodlán dát ho všanc jen proto, aby pomohl těm, na kterých mu záleží. Rodině.V roli volavky padá do rukou jednoho z těžkotonážních hlavounů podsvětí. Není však sám, za ním stojí graciézní stín, jemuž do sto šedesáti centimetrů pár čísel zbývá. Stín Miho. V předešlých příbězích byla možná okouzlující, nebezpečná a zajímavá, teď se ukazuje její skutečná podstata - dokonalý psychopatický zabiják.
„Rodinné hodnoty“, vznešený termín, který v Millerově příběhu získává pachuť krve, špíny a rozkladu…
Cyklus z Města hříchu se dá rozdělit do dvou částí: vlastní pilotní díl Sin City a Ten žlutej parchant a oproti ním stojící trojice Dwightových eskapád.V první dvojici se psychopatický násilník a vrah, respektive policista téměř psychopaticky ctící morálku a spravedlnost, staví proti nejmocnějším mužům Millerova světa. Oba jdou hlavou proti zdi; my víme, že nemají šanci, ale oni nás překvapují, šokují, konsternují svou tvrdohlavostí, schopností, nezničitelností. Nakonec, díky bohu, dosahují svého, ale za cenu nejvyšší. Oba ji byli ochotni zaplatit. V tom je jejich síla a síla jejich příběhů, vzbuzujících mrazení v zádech.Dwight nemíří nikdy tak vysoko. Zaplétá se „jen“ se zkorumpovanou policí, hlavouny gangů, kteří jsou někde na úrovni správních rad virtuálních nebo skutečných korporací, podřízení vládcům. Právě proto přežívá. Ale také on za to platí a sestupuje stále níž a vzdaluje se běžné společnosti (ta však v Millerovém podání za mnoho nestojí).
Raymond Chandler přesunul zločin ze salónů a zámků aristokracie do ulic a životů běžných lidí; Frank Miller zbavil privilegia páchat zločin superzáporné superhrdiny z éry dřevní, chcete-li „Zlaté“ doby komiksu, a vrátil ho do ulic měst. Vlastně Města. Možná imaginárního Města zrozeného z jeho fantazie, ale města, jehož kořeny spočívají v naší vlastní realitě, ve světě, jehož je korupce a zneužití moci každodenní součástí.
Rodinné hodnoty, stejně jako celý cyklus Sin City jsou dokonalý komiks plný atmosféry, napětí, dynamiky, úsporných dialogů, vypointovaných replik, černého humoru a ostře řezané kresby, hry černé s bílou. A jeho postavy, přestože stvořeny pouze z čar pera a bublin dialogů či monologů, jsou zatraceně živé…
Zde si přečtěte recenzi na první díl Sin CityZde si přečtěte recenzi na čtvrtý díl Sin City - Ten žlutej parchant
Zde začíná rozsáhlý rozbor celé série Sin City