
Otvírákem čísla je Chorobopis z řady Batman: Black &White; k prvnímu duetu, tentokrát ponoru do Jokerovy zločinecké historie a tak trochu psychologizujícím rozboru jeho "normálnosti", se (tak, jako třeba nad alby JLA: Liberty and Justice nebo Shazam!) sešli Paul Dini a Alex Ross (Zázraky, Kingdom Come). Nejvíc stránek ovšem zabírá dokončení crossoveru X-men/WildC.A.T.S. z minulého čísla; v tomhle duetu ovšem jednoznačně převažuje kresba věrozvěsta image-like stylu Jimma Lee nad scénářem Scotta Lobdella (Buffy, The Vampire Slayer, Spiderman). Stránky našlápnuté akcí, hláškami a ženskými křivkami úchvatně maskují, že ve standardním mixu akce a love story se nic podstatného nebo originálního neděje.

Lehčí žánry zastupuje celostránová pochodovací hříčka na téma Ligy výjimečných, veteránská pointovka Válka a hrách (z DCčkovské série Weird War Tales znáte například Vrbové válečníky nebo Špatný den na řece Sayo) nebo další, oproti minulému číslu slabší příběh ze série Hledání odpovědi dvojice Morvan/Buchet, parodující otřepaná fantasy klišé. Číslo uzavírá další kraťas srbského kreslíře Željka Paheka (Legie nepromokavých v CRWi2 č. 5), jemuž doyen české comicsové publicistiky Milan Krejčí věnoval samostatný profil. Namísto pěchoty si Pahek tentokrát bere na paškál letectvo a oblíbenou fatálku s "přistáním na břiše"…

Sedmé číslo CRWe, i když kvůli tomu poněkud roztříštěné, přináší pro každého něco. Jak se zdá, méně vyhrocené, zato čtenářsky přítulnější CRWi se daří. I když k jejímu úspěchu notně přispívá neexistující konkurence, obnovená řada už si našla své čtenářské jistoty.