Mladší bratr Jana Patrika Krásného. Narodil se 22. ledna 1959 v Přerově.
Forma komiksu ho přitahovala od dětství, do prvního seriálu pustil již v devíti letech. Adaptaci knihy J. M. Trosky Zápas s nebem, kterou kreslil propisovací tužkou a pastelkami do vytrhávacího bloku, však nedokončil a v roce 1971 se pustil do díla dalšího – Vynálezu zkázy podle Julesa Verna (tentokrát již tuší a vodovými barvami na tvrdý papír). I tento komiks zůstal nedokončen a další inspirací mladičkého autora se stal japonský film Gamera kontra Gaos.
Jak sám říká, vždy když si přečetl nebo viděl v kině či televizi něco, co ho zaujalo, pokoušel se o komiksové zpracování (hrdiny komiksu se tak staly i postavy kultovního anglického duchařsko-detektivního TV seriálu Randall a Hopkirk). V časopiseckém článku zase autora zaujala postava Batmana, pro kterého vymyslel a nakreslil jednoduché groteskní příběhy s názvy Batman kontra Rober a Batman kontra Satanman. Dalším seriálem byl Dům o tisíci patrech podle knihy Jana Weisse.
Forma komiksu ho přitahovala od dětství, do prvního seriálu pustil již v devíti letech. Adaptaci knihy J. M. Trosky Zápas s nebem, kterou kreslil propisovací tužkou a pastelkami do vytrhávacího bloku, však nedokončil a v roce 1971 se pustil do díla dalšího – Vynálezu zkázy podle Julesa Verna (tentokrát již tuší a vodovými barvami na tvrdý papír). I tento komiks zůstal nedokončen a další inspirací mladičkého autora se stal japonský film Gamera kontra Gaos.
Jak sám říká, vždy když si přečetl nebo viděl v kině či televizi něco, co ho zaujalo, pokoušel se o komiksové zpracování (hrdiny komiksu se tak staly i postavy kultovního anglického duchařsko-detektivního TV seriálu Randall a Hopkirk). V časopiseckém článku zase autora zaujala postava Batmana, pro kterého vymyslel a nakreslil jednoduché groteskní příběhy s názvy Batman kontra Rober a Batman kontra Satanman. Dalším seriálem byl Dům o tisíci patrech podle knihy Jana Weisse.
. . . . .
V roce 1973 (na konci základní školy) začal kreslit dosud nejrozsáhlejší komiks Tarzanův syn podle knihy Edgara Rice Burroughse. Na jeho 96 stranách pracoval až do roku 1979. To už ale končil studium na OU Brno, obor sazeč, tiskař (1975 - 1979). Tento komiks pak v letech 1991-2 přepracoval pro magazín Kometa, kde měl vyjít ve dvou samostatných sešitech. Nakonec však vydán nebyl, protože Kometa zanikla – bylo otištěno jen avízo v jednom z posledních čísel (31).
Pro Kometu nakreslil i několik kratších komiksů – Proroctví staré Metuny podle povídky Otakara Batličky, Kletba, Zahřmění podle Raye Bradburryho a fantasy příběh Zlomený meč. Zánik Komety znamenal v podstatě i přerušení komiksové kariéry Stanislava Krásného. Žádný z přichystaných komiksů nevyšel. Až od listopadu 1993 některé z nich (černobíle a ve formátu A5) otiskovaly olomoucké Hanácké noviny (Zahřmění, prvních 24 stran Tarzanova syna a později Zlomený meč, který byl v Olomouci také vystaven v roce 2000 na výstavě Pohádkový svět komiksu.
Za tvůrce, který ho v komiksové tvorbě nejvíce ovlivnil, pokládá Káju Saudka, ale inspirujícím se pro něj nějakým způsobem stali i Grzegorz Rosiński, Enki Bilal, Moebius, Paolo Eleuteri Serpieri a další…
Pro Kometu nakreslil i několik kratších komiksů – Proroctví staré Metuny podle povídky Otakara Batličky, Kletba, Zahřmění podle Raye Bradburryho a fantasy příběh Zlomený meč. Zánik Komety znamenal v podstatě i přerušení komiksové kariéry Stanislava Krásného. Žádný z přichystaných komiksů nevyšel. Až od listopadu 1993 některé z nich (černobíle a ve formátu A5) otiskovaly olomoucké Hanácké noviny (Zahřmění, prvních 24 stran Tarzanova syna a později Zlomený meč, který byl v Olomouci také vystaven v roce 2000 na výstavě Pohádkový svět komiksu.
Za tvůrce, který ho v komiksové tvorbě nejvíce ovlivnil, pokládá Káju Saudka, ale inspirujícím se pro něj nějakým způsobem stali i Grzegorz Rosiński, Enki Bilal, Moebius, Paolo Eleuteri Serpieri a další…
Galerii komiksů Stanislava Krásného si můžete prohlédnout na adrese http://web.quick.cz/krascom/index.html