
Protože jsme chtěli dosáhnout intenzivního pocitu tempa horečného snu, neboť zatím co vědomí Petra Broka pronásleduje Ohyswera Mullera Mullerdómem, jeho tělo bojuje o život v tyfovém baráku kdesi na frontě, musely být animace co nejživější. Zde mi byly inspirací filmy ve stejném stylu, jako Strach nad městem, který režíroval Francouz Henri Verneuile v roce 1975. V tomto "diskovizuelu" se sbíhají okénka s akcemi do celků, aby prolétla detailem do další scény. Hodně mne také ovlivnil styl japonské klasické školy animovaných manga filmů jako Animatrix (konkrétně povídka Světový rekord režie Takeshi Koike, 2003), Cowboy Bebop: Tengoku no tobira (r. Watanabe Shinichi, 2001), Ghost in the Shell (r. Mamoru Oshii 1995), nebo Akira (r. Katsuhiro Ôtomo, 1988).


V současné době je již dostupná technika na takové úrovni že interaktivní projekce je prakticky uskutečnitelná. Na každé představení bylo potřeba v divadle, které není zařízeno na podobné experimenty, vše znovu nainstalovat, a tak nesčetné problémy s kabely, počítači, a projektory dělaly z každé reprízy noční můru. Naštěstí se pokaždé podařilo problémy vyřešit a představení se odehrálo. Dům o tisíci patrech nezůstává jediným představením v této komiksové stylizaci. V divadle Archa se hraje představení Chat - příliš snadné známosti s použitím podobných prostředků. Další tohoto druhu je excelentní představení Kosmo velký boj (Minor 2004, režie Petr Vodička, výprava Hynek Dřízhal) používá živou projekci: komiksové kulisy postavené za scénou v loutkovém divadélku a snímané kamerou propojenou s projektorem.